vidriga spindel!!!

pratade ganska mkt om spindlar i går av någon anledning. (spindlar som fastnar på en om man är kladdig, spindlar som kryper på filten, hoppspindlar å fan vet vad!) ;-) och SÅ klart så drömmer jag om dom där ÄCKLIGA jäkla snusk djuren!! väkte paul halv tre i natt och hade panik! han fick gå upp och kolla under sängen och lyfta på alla kuddar på min sida för att försäkra mej om att jag bara hade drömt!! :P sen hade jag as svårt att somna om och fortsatte att drömma skumma grejer så nu känner jag mej INTE utvilad!
Ska åka till Ikea som det ser ut i nu med två jobbarkompisar.. ska handla in grejer till avdelningarna och det är ju inte lite prylar! hade mkt heldre varit kvar på jobbet men men.. thats life..

skulle va skönt om solen kunde titta fram sen =)


Postat av: Anonym

va sööt du är=)

2010-05-18 @ 17:39:39
Postat av: Tess

Det är duuu som är! =)

2010-05-19 @ 17:25:41
Postat av: Anonym

Tack snygging=)

2010-05-19 @ 18:34:23

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se