SOOL SOOL SOMMAR ÅÅ SOL!

e de nu! =) jag ska INTE klaga på värmen förrens om tidigast en vecka :P för den är sjukt efterlängtad!! har varit ute rätt mkt idag och fått massor me färg! svider lite när jag kliade mej på armen så det räckte nog för idag! man måste ju grunda lixom!
bilen mådde nog gott i solen på jobb parkeringen.. hann bara starta den så gick motorfläkten i gång och jag var tvungen att väva ner båda rutorna och köra "lite" för fort för att det skulle fläkta! drog till jet i jordbro och sen hem och hittade 3 efterlängtade paket i brevlådan! :D mina ed harby brillor, ett armband med handklovar åå några ringar! allt för bara 300 spänn..
Blev middag ute, soppa, vitlöksbaguett, sallad och kaffe.. Nu har paul bänkat sej framför tv spelet och jag med datorn..
har lite å göra i kväll.. ska kasta i lite färg i barret, gå igenom garderoben, bada osv.. ska bara vila liite först!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se