hmmm

Såg en grej och nu är jag väldigt undrande..

jobbet gick bra trots förkylningen.. tur att det finns ipren asså.. skruva lite möbler på förmiddagen och det gick NÄSTAN bra! man e ju ingen ikea guru direkt! slutade halv fyra och nu har jag slängt i hop en kassler "gryta" med ris å laddat kaffe.. ska bara pålle komma hem också så att man får äta.. tycker att det va rätt skönt när jag kom hem senare än honom varje dag! man blir lixom bortskämd med en "husgubbe" som har maten klar varje dag.. men nu är det ombytta roller och jag får bita i den sura nektarinen.. :P

sen ska jag planetera blommor som inhandlades på maxi igår.. 

todels 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se