usch och fy

Min kropp vill vara hemma idag!! den larvar sig och försöker provocera fram feber å grejer men ICKE! nu får den snällt följa med till jobbet för sånt här finns det inte tid till..
jag drömde att jag hade glömt att tvätta en strumpa och det var världens katastrof!! då undrar man ju om det kanske inte är dax att sluta tvätta och hitta på nått vettigare som man slipper mardrömmar av.
lämna in skåpbilen på verkstan i eftermiddag och möta upp Paul.. sen hinner jag va hemma i 20 min tror jag innan bussen går.
ser ut att bli rätt nice väder i dag.. det pratades om regn men jag tycker att det ser ljust och fint ut.

ha en bra dag!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se