Tisdag.

jobbet funka bra idag.. så sjukt tungt att gå upp på mornarna nu på sista tiden så idag ska jag gå och lägga mej och smeka kudden kl 9 =) åhh va nice! har fixat inför utvecklingssamtalen som börjar nu om en vecka.. skönt att ha det klart. I morgon ska jag åka in till djurgårdsbutiken i globen och hämta plåtarna till hockeyn som e på lördag och ons.. den veckan känns rätt fullbokad.. pappa drar till italien så jag ska sova hos mamma i början på veckan, hockey på ons, trial årsmöte på tors, kanske hockey på fredan och så nynäs på lördan.. SHIT! ska vila rejält på söndag!! en sak som är säker!


Postat av: Gittan

Vilken tur att din mamma har dej. Kanske jag ska fråga Paul om han vill sova hos mej(tror du han vill det? ha ha)när Tord är borta. Han ska nämligen vara borta ganska mycket under våren, avtalsförhandlingar så ni kommunaler får bättre lön.

Kramisar

Gittan

2010-03-17 @ 09:23:10

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se