söndag

sjukt trött och sliten och hungrig... å jag orkar inte resa mej från soffan! har as ont i läppen idag!! tror jag fick en smäll på piercingen i går! man ska inte ha sånt skit i läppen! eller hur mamma ;)
fem timmars sömn fick jag i natt.. låg bara och snurra så d va lika bra att gå upp kändes d som men det blir nog en tung dag.. måste fixa en macka innan jag dör av svält!


Postat av: Jessi Fox

va hände egentligen?? känns som att det var tur att jag och jari inte dök upp på kalaset..

Postat av: Tess

ja du! drugs and drugs.. blev lite tokigt kan man säga.. men innan va det sjukt skoj! ;)

2010-03-08 @ 16:51:41

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se