Min Underbara morgon!!

jaha.. den har dagen har inte varit min dag!! jag bestämde mej i morse för att ta skåpbilen eftersom vädret är som det är... jag fick inte upp förardörren så jag kröp in genom passagerarsidan istället och startade bilen, när jag skrapat sidoglasen (som tog 10 min eftersom det var så hårt fryst) och skulle ge mej på vindrutan så var det en dec is som inte gick med skrapan!! skulle ta fram borstjäveln som låg i skåpet men när den också var fryst så lessnade jag och hämtade nyckeln till volvon.. stressad som FAN började jag skrapa och fixa den och när jag äntligen skulle köra i väg så spinner skiten bara och jag kom fan inte en meter!! Nu ARG SOM FAAN ringer jag paul och säger åt honom att han får komma och putta ur mej ur rutan.. Han kommer och gör ett halvhjärtat försök att backa ut med volvon och ger upp på en gång.. -Du får ta skåpbilen i stället! AHHHHHH!! Var så jävla förbannad att tårarna spruta (hjälpe faktiskt eftersom paul fixade i ordning skåpis till mej) och kom i väg en halvtimme senare än beräknat! ringer Maaret (som vanligt när jag börjar kl åtta) och behöver inte säga nånting!
-Heej Tess, sitter du fast i en snödriva! HAHAHA! hon e sköön hon! Kör i kapp tiden väldigt bra och kommer till jobbet 10 min försent... inte illa pinkat! ;)




Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se