jaha..

Då var det bestämt... ingen publik på säsongens första hemma match mot Helsingborg på söndag.. RUTTET ÄR VAD DET ÄR! får två biljetter till valfri match som kompensation iaf.. alltid ngt.
fan helt sjukt.. kommer inte i håg sist jag hade så här mkt planerat på helgerna framöver sist!! helt galet.. nu i helgen är det hockey, nästa är det förmodligen hockey och babes spelning i nynäs, den efter det är det Olas 30 års fest och viktors kalas, den efter det fyller jag å då lär det ju bli ööööl sen tror jag det va lugnt ett tag.. (än så länge) jag fyller på en måndag i år.. ska man väl göra nån gång.. och då är det fotboll! =) vilken hitt! ni som undrar vad jag önskar mej kan slå en pling för jag har en del på G ;) jag vet vad jag önskar mej av dej Ippis så du kan väl påminna mej! hahaha som ett barn på julafton!

näe nu ska jag ta en dusch.. och drömma vackert!


Postat av: Anonym

hoppas att drömmarna va mysiga=)

2010-03-16 @ 09:21:59
Postat av: Tess

d va dom! =)

2010-03-16 @ 17:35:27

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se