...

så var den här helgen över.. å som vanligt har jag haft så mkt att göra att det fan inte är sant! Jag och Linda i går va fan ingen lek asså! vi irra runt som galna höns! örby, orminge, sickla och nynäs på kvällen.. glodde på klockan var 5:e minut och körde "amazon" ;)
idag var det tänkt att vi skulle serva hojjarna men efter en stund insåg vi att det inte fanns tid för det och sköt upp det yttligare några dagar.. i stället blev det ny färg i barret, nya skor, jeanse och linne till olas fest, hämta stevens trial, handla mat och taccos hos Peter och Linda..
I morgon börjar utvecklingssamtalen som jag inte känner mej speciellt förberedd inför å då blir det att jobba över, tvättstugan på tisdag, fotbollsmatch på onsdag, trialarna på torsdag och olas fest på fredag.. lördan e fri än så länge och söndan ska vi fira viktor! jaja känns betydlit lugnare än förra veckan iaf! I morgon ska paul lämna in bilen i nacka så My kommer hit och käkar frukost vid sex efter hon lämnat steven på jobbet.. hon följer med och skjutsar paul till jobbet efter.. GULLIGA MY!! <3
Nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis sova riktigt BRA! var alldeles för länge sen!

Godnatt!!


Postat av: Anonym

Men gumman då! så sjukt jobbigt att sova illa! hoppas det blir bättre! annars har jag knep ;)

2010-03-30 @ 20:44:47

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se