tvättis..

helt galet konstigt!! så fort jag bokar tvättstugan så får jag helt sjukt mycket tvätt helt plötsligt! fast iofs så passar man ju på att byta lakan, tvätta gardiner, pauls arbetskläder å handdukar när man väl får allt torrt på en gång så så konstigt kanske det inte är!
Dagen på jobbet gick väldigt snabbt.. gick iväg till gymnasiet på förmiddagen och hämtade två lådbilar som vi fått! :D va as kul å köra.. men det va väl bara för att jag slapp putta på! :P man skulle haft fleer nedförsbackar! :D
korvgryta till lunch, vila med barnen och sen lite hyll lackning på eftermiddagen.. har varit as hostig idag! men jag har ingen lust att cocilana när jag jobbar! blir så sjukt vimsig i skallen.. tror inte att man får köra bil ens när man tagit det å det förstår jag!! nu ska jag ut å börja hänga tvätt... BOOORING!

hej hopp
 


Postat av: Anonym

va duktig du är=)puss

2010-06-07 @ 17:25:22
Postat av: Tess

tack! haha det väärmer ;-) Puss

2010-06-07 @ 19:06:57

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se