stressad

fan nu har man haft några lugna veckor och då sätter det igång igen.. I morgon ska vi städa, handla frukost till Åland, betala räkningar och skriva handlingslista till Gullholmen.. torsdag packa och åka till åland vid halv tolv. kommer hem sent på söndag och då handla mat inför veckan.. den veckan ska vi hjälpa mamma och pappa att sätta upp deras nya kök, lägga golv efter jobbet.. hjälpa Linda och Peter att flytta, se Eclipse och handla å packa till gullholmen som vi åker till på lördagen. kommer att vara slut när semestern börjar :P

har precis ätit middag å dricker kaffe.. min nya väska har kommit och den va 5 gånger så stor som jag trodde att den skulle va! hahahaha jaja.. man får ju plats med mycke i den iaf! =)

Nu ska jag lägga mej i badet och mjuka upp kroppen.. mitt ben har verkt något sjukt idag... DUMMA!!

♥♥



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se