sovis

har jag i morgon! börjar klockan nio så jag kan ligga uppe länge och läsa bok ikväll för omväxlingsskull.
Trialkörningen började gryymt! jag körde som en GUD.. hahahah enligt mej alltså :P sen blev jag lite väl kaxig och tog en klack jag inte i efterhand kunde förstå hur fan jag ens kom upp på och det gick åt helvette!! kommer inte ihåg vad som gick snett men jag hann tänka på hur jävla ont det skulle göra och det gjorde det!! fyy fan! låg och skrek och åla runt som en idiot innan dom fick bort cykeln från mej som kom flygande med en jäkla fart! slog i insida låren, ryggen, rumpan och tummnageln.. den bultar något fruktansvärt nu.. det kan ju inte alltid gå bra lixom.
pappas trial strula också.. de rök och spruta vatten från kylarn så det blev lite mek också mitt i allt.. kablarna hade tydligen legat emot fläkten så den blev överhettad men det gick snabbt att fixa som tur va.

sov gott

♥♥♥


Postat av: Anonym

Godnatt <3

2010-06-21 @ 22:03:32

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se