sova nu?!

hahah kl är tio och jag ska fan gå och sova snart.. behöver sova massor om jag ska palla morgondagen! den kommer bli bra =) ska köra gärnet på tävlingen och inte "chicka" ur å ramla omkull.. :P sen skjutsar My mej till Maria på eftermiddagen åå så ska vi grilla å dricka lite.. funderar bara hur jag ska ta mej hem.. får se om jag kanske sover kvar.. har ingen lust att åka runt halva stan mitt i natten fast iofs så brukar det inte vara så jobbigt när man har lite öl i sej.
kom precis hem från ösmo.. vi tog donken, bolaget och ica och sen åkte vi dit och tog en fika och hämtade vår nya 32 tums till sovrummet. ska bara beställa en box och ett tvillingkort me.

I morgon kööör vi!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se