sommarn e på g..

ska bli grymt väder resten av veckan!! det tackar jag vädergudarna för och drar på mej kjolen i morgon! det jobbiga med kjol på jobbet är att man måste ha leggings eftersom man inte vill visa hela faderejsan när man far runt på gården och då får man en sån där halvbensbränna som inte direkt är läckert.. såg att jag redan börjat få lite när jag låg å sola i örby så BORT säger jag!! blir en lång dag i morgon 7.30-19 har APT.. hoppas att jag känner mej friskare då.
näe nu blire en dusch.. en gulleplutt på jobbet kastade en skopa sand i håret på mej idag! :P 


Postat av: Jessi Fox

lite som den årliga t-shirt brännan. sååå fult ;)



japp, vill du plocka smultron i min trädgård.. host.. balkong när han är klar? hehe


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se