pust å frust..

tog en evighet hem från jobbet eftersom jag va tvungen att handla.. hade glömt listan hemma och laat som man är så åker jag inte hem och hämtar den utan glider runt i butiken och tror att jag kommit ihåg allt som jag skulle ha! men neeej då! hade glömt det viktigtaste av allt! grejerna till morgondagens middag.. kom på det precis när jag parkerat så de va bara att åka ner igen.. plockade upp paul vid tåget på vägen också.. paul träna medans jag gjorde hamburgare m bröd till middag och en stor chili till i morgon, mamma skulle baka baguetter och muffins så det va ju skönt att slippa!

har planeringsdagar på jobbet i morgon och på fredag.. ska va i komunhuset i morgon och lyssna på nån föreläsning! tycker inte att det känns speciellt stimulerande då jag har väldigt svårt att sitta stilla så många timmar! fan kommer ihåg på Maxi när dom ville att jag skulle kassaträna!! va det värsta jag gjort.. tidsbestämda pisspauser är ingenting för mej! sådeså!

nu ska jag krypa ner i badet med min underbara bok


Postat av: Anonym

ååh vilka fina Hjärtan...puss puss

2010-06-09 @ 20:58:13
Postat av: Jessi Fox

Hahahhaa, ja det är fan ingen dans på rosor!!!! Fattar inte hur jag orkar egentligen?

Postat av: Tess

näe det är riktigt tungt! det krävs pärlor i kassan :D

2010-06-10 @ 06:50:09
Postat av: Tess

Ja visst är dom =) Pusss

2010-06-10 @ 06:50:32

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se