ny vecka..

vädret e sådäär änsålänge.. 11 grader å mulet så det blir mkt kläder! halsen vill inte vara med idag! har druckit 2 koppar te och 2 kaffe och ändå så får jag kämpa om jag ska få fram något ljud.. hahahaha blir spännande! man får sms:a mej idag :P
idag är det tvättstugan som står på schemat. ska bli skönt att bli av me all tvätt!
till frukost åt jag massa jordgubbar! så sjukt gott! SOMMAR




ha en bra dag!


Postat av: Jessi Fox

har käkat jordgubbar varje dag.. SÅ JÄKLA MUMS!!!!!



förresten, blir det ett helt fotbollslag på lördag? hoppas på skitbra väder då! :D

Postat av: Tess

ja det är grymt gott! =) man får passa på nu när det är säsong! ja vi blir ett gäng! strax över 20 än så länge! jaa det får vi verkligen hoppas! som det ser ut nu på smhi så står det regn men det måste fan hinna ändras 20 ggr om!

2010-06-07 @ 16:46:56
Postat av: Jessi Fox

Det känns nästan som att jag kommer bli lite förbannad om det regnar.. Har ni nån backup på det?

2010-06-07 @ 18:56:33
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Tess

ja jag med!! vi håller fortfarande på å klurar på en backup ;-)

2010-06-07 @ 19:07:49

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se