just de..

skulle precis hoppa in i dushen å lägga mej när jag kom på att jag glömt bloggen! men det är snabbt fixat :P filmen va precis så sjukt bra som jag hade föreställt mej!! nu längtar jag efter fyran!
är väldans trött så det blir inge intrssant inlägg idag.. som om dom brukar va det!? hahahah jag bara ordbajsar en massa.. i morgon efter jobbet ska jag passa min älskade Theo medans fredrik hämtar sitt nya vrålåk.. pauls ak hjälpa linda och peter att flytta en massa kartonger till deras nya lya! sen på fredag är det semester och det blir packa och handla käk inför en vecka på Gullholmen! men va inte oroliga.. jag har köpt mobilt bredband som jag ska försöka komma underfund med i morgon! det verkar rätt krångligt att komma igång måste jag säga. eller så är det jag som e trött..

har köpt Frediks volvo också!! =) får den i morgon kväll! den e såå sjukt ny och fin! har aldrig haft en så fräching måste jag säga! ;-)

Sov gott!!

♥♥


Postat av: Anonym

kul me nya bil=)..min favvobil!!=)..tyckte dom va så dyra så de får bli nästa bil...Sov gott själv <3<3 PUSS

2010-06-30 @ 21:37:19

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se