fixardag på jobbet!

jag å några till blev barnfria i några dagar för att fixa iordning våra nya avdelningar! grymt skönt å kul faktiskt! skruva hyllor å krokar å fixa å dona.. åt lunch utan barnen och det va skönt me litelugn å ro ;-) fast man saknade dom lite när som sprang runt ute på gården! =) gick på mitt glidar shema idag och slutade kl 15.00 så jag åkte till maxi å handla en massa mat efter jobbet, rätt skönt att handla själv! =) sen träffade jag grannen när jag packade ur bilen och sa till han att plocka bort sina nedrans båtar som han har på baksidan! all kvällssol försvinner när dom står där! han skulle göra det sa han åå det ska jag nog hålla koll på!! :P

Nu ska jag träna... åhh det tog i att bara säga ordet!!
fy faan! Jäkla latmask! KOM IGEN NU TEEESS!!!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se