ska bli grymt väder heela veckan lång! det är juh bara underbart! ska se till att vara ute så mycket som möjligt på och efter jobbet =) har spelat igenom en massa låtar på guran och när jag stod i duschen och sjöng (som jag typ alltid gör) kom jag på mej själv sjunga nått som jag aldrig hört förut så det måste varit jag som hittat på den! hahaha fram me papper och penna å sen försöka hitta rätta melodin på gitarren! lättare sagt än gjort! men jag ska inte stressa.. det får ta den tid de tar.
Just nu vill jag att min nya väska ska komma! faan det är rätt skumt! man lever utan prylar hur länge som helst men när man väl beställt dom så vill man ju ha grejerna på en gång lixom! hur fan e man funtad egentligen?! :D
Vill ha en iphone också! väldans mycket! men jag måste vänta tills i höst innan jag kan byta.. long way to go... :P

tålamod är INTE Tess bästa vän!



Solnedgång i skärgården

Finns det något vackrare än solnedgång en varm sommarkväll?!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se