Brännis!

nu drar snart brännbollen igång! jag e klar och har blivit av med morgonhuvudverken jag hade.. massa kaffe, vatten och ipren så nu är jag redo att vinna!! fyy ja! värre tävlingsmänniska än mej finns nog inte! jag har tagit fredrik i mitt lag iaf eftersom vi är lika dumma i huvet båda två och det minskar slagsmåls risken ;-) hahaha
solen tittar fram å det är ju perfekt men dte blåser så in i! jag ska stå nära brännplattan så jag slipper springa så långt :P TAKTIK ÄR ALLT!

Hinner spela lite gitarr innan vi ska bege oss..

Ha en sköön dag!


Postat av: Anonym

Hejar på dig snygging!!gör inte illa dig bara..puss puss

2010-06-12 @ 12:19:02
Postat av: Tess

tack sötis! jag vann ;-) gjorde mej lite illa bara men inget allvarligt :P puss puss

2010-06-12 @ 23:33:19

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se