argfittan har varit i farten!! :P

ja jag har ju inte haft det bästa humör idag men tacka fan för de när grejer inte går som man vill på ett smidigt sätt! humöret lätta frammåt eftermiddagen och efter en korv me bröd till mellis så va jag nog som vanligt :D hahahahaha knäpp man e!!
Bad och middag hemma hos mamsen och pappsen sen iväg till farsta för att handla löparedojjer till paul, hem till Ippis och lämna grejer till hans hoj som han ska sälja å sen iväg till butiken för att handla schampo å prylar å sen hem.. nu har jag petat i mej ett helt paket jordgubbar.. fan dom rea dom på tempo 10 kr asken så man får ju passa på! =) å kaffe har jag druckit också, ovanligt va =)
det ska bli 33 grader varmt på lördag!!!! helt sjukt svettigt att sitta i en bil utan ac i 7 timmar!!
I morgon har Eclipse biopremiär i Sverige och gissa vem som har biljett!!!! just det!! MOI! jag är sååå lycklig! den kommer vara så bra så att jag kanske kommer kissa ner mej! hahaha näedå så långt ska det väl inte behöva gå.. tar nog med mej ett par extra byxor ifall att ;-)





Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se