AHHH jag är så jäkla irriteraaad!!

först grejer på jobbet som bara STÖR mej så in i helvette!! iaf idag! å sen har jag fått sms om ett paket som ligger å väntar inne i stan och jag har inte ens betällt nått!! har tänkt att ringa dit i en vecka men det har kommit grejer ivägen hela tiden och nu när jag väl får tummen ur arslet och ringer dit (tio minuter innan dom stänger) så svarar en otrevlig idiot kille som säger att jag ringt fel! att jag har ringt till farsta bussgods och inte city.. jaha säger jag och sätter på datorn snabbt som fan och letar upp telefonnr till city!! och va får man se?? att det är samma jävla nr som till farsta!! arg som en geting ringer jag tillbaka 2 minuter i å då har dom STÄNGT!! skiter i det där paketet nu!!
hungrig e jag också!! stackars mej! :P har slängt in kyckling i ugnen och ska göra potatismos till.. sen blir det städning hemma och det är ju alltid lika roligt!!

Nu är det färdiggnällt!! =) kommer tillbaka lite trevligare om en stund!


Postat av: Anonym

Stackars dig Hjärtat!!KYSS

2010-06-08 @ 18:07:38
Postat av: Tess

tack sötis! =)

2010-06-08 @ 19:49:36

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se