så..

nu har jag äntligen tid för ett inlägg.. hårt med semetser :P har lixom inte tid! idag har vi hälsat på i ösmo och ätit lunch =) blev kvar där till eftermiddagen och sen har jag sytt lite grann och nu på kvällen hyrde vi snabba cash som va helt okej.. ola, sussie, peter och linda var här me!
paul och fredrik har fått för sej att dom ska baka eget snus så det befinner sej just nu i min kära ugn.. :S jag vet fan inte hur dom lyckades övertala mej men på något konstigt sätt så gick de!! det kommer tydligen att lukta RÖVHÅL och man måste vädra som tusan. ska stänga dörren till sovrummet och tejpa igen springorna!! PURK!

i morgon ska jag till läkarn och sen till mamma och pappa. paul ska hjälpa pappa med köket och så ska han få sin väldigt försenade födelsedagspresent.. :P nu e jag super hungrig igen så jag ska se vad jag kan rota fram!

Sov så gott!



Guldklimpen Liam!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se