vilken natt!

somnade as tidigt i går! typ halv tio.. vaknar 22.55 av världens mardröm! kändes som jag sovit 10 timmar.. Jag va på nått fängelse i nån jäkla U land och skulle bli avrättad!! kul dröm, verkligen!! tog  nästan tre timmar å somna om. Nånting har man väl gjort för att fötjäna dom här drömmarna....

-4,5 idag.. helt okej! bilen lär ju vara varm och skön nu eftersom jag stoppade i kupe värmarn i går.. berättade jag att paul körde sönder min nummerplåtsskylt!! HA HA han kom med en jävla fart in på parkeringen och glömde att man måste stanna 1 meter tidigare innan väggen eftersom jag har skottat upp ett berg av snö som nu är is ;)
Den hänger löst kan man säga :P

Borsta tänderna och klä på mig...

Ha en bra dag



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se