tjeeeena

Fan ibland är det läge att känna sig patetisk!! och jag vill välja detta till mitt patetisak tillfälle!!! Här sitter jag en fredagskväll i soffan med min äkta man (datorn) no offence Paul ;) med en flaska rödvin som typ är helt sluuut.. hahaha skulle bara ta ett glas vin men nu är vinarn faan slut.. Hoppas mamma inte läser det här! hahaha


Postat av: Mackan

Ha ha!! Faan Tessie va du är BRA!! ska åka cinderella på lördan.. synd!!

Kram

2010-01-22 @ 21:59:28
Postat av: Tess

hahaha ja eller hur!! =) ja men vi får träffas längre fram i tiden.. du har mitt nr va? häsa Malin så mycke!!

KRAAM

2010-01-22 @ 22:19:40

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se