skönt att vara hemma =)

Känns som jag flängt runt halva sverige.. ;) Liljeholmens centrum va riktigt grymt faktiskt!! hann inte ens gå runt i halva och vi var där ganska många timmar.. Köpte jeanse och en as snygg svart skjorta.. och lite annat skräp så klart.. ;)
Fan funderade på va man ska ha på sig på begravningen.. killarna har d lite lättare, kavaj och skjorta lixom.. fast jag har ju typ bara svarta kläder så jag ska nog kunna rota fram något.. Känns inte om jag fattat att farfar är död än.. :( usch, sånt brukar slå till när man väl kommer till begravningen!! köpte en ny almenacka för några dagar sen och skrev in allas födelsdatum.. sen när jag bläddrade tillbaka så såg jag at jag skrivit dit farfar.... ska iaf jobba på förmiddagen tänkte jag.. känns bara jobbigt att sitta hemma och bli deprimerad..
I kväll ska vi käka tunnbrödsrulle med Ola och Sussie, dom skulle handla och komma förbi om en liten stund..
I morgon är det Måndag =) hahaha hatade måndagar förut....

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se