så va den här veckan nääästan avklarad =)

har haft en ganska seeg dag på jobbet.. va inne och det va riktigt skönt! gick mkt bättre att köra jumpyn i stället för volvon iaf men det va RIKTIGT halt. Handlade efter jobbet och hämtade ut ett paket och nu har jag myst ner mig i soffan och ätit lasagne..
Paul är på taklagsfest på Norra brunn så han blir nog sen. har en del att fixa men jag ska inte göra någonting förrens kl halv åtta. :P
I morgon slutar jag kl 4, hem och duscha och möta upp kompisarna klockan 6 i Slussen.. kan bli stressigt!! eller det lär ju bli det eftersom det tar 1.10 att åka bil fram och tillbaka. löser sig alltid. =)

Nu ska jag dricka kaffe.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se