Na na na na na na..

Jag har köpt en elgitarr!! :D ooh den är såå fin!! Paul och Tord ska åka till Täby och hämta den i morgon! vi fick den för 1000 spänn och då fick man me 2 stärkare också! inte helt fel eftersom jag har en akustisk med inbyggd förstärkare.. tycker inte tt dugg synd om våra grannar! dom har fan tecno disco varje kväll from kl 22.00 så nu jävlar blir det pay back time bitches! ;)
Va riktigt kul i kväll! vi spelade gitarr, lyssnade på as bra musik och sjöng för fulla muggar! :D



Stämma lite..



Ola med hans antikvitets gura ;)



My ger sig på Bäring Nord för första gången :)



Jag ska tydligen visa hur det ska gå till! ;)



Vilopaus??



My o Jag



Steven fick sin 25 års present lite tidigare.. vi kunde inte hålla oss :) Han fick en gitarr så klart!! :D

Nu blir det en godnattcigg och sen kudden!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se