Måste fan köpa ny bil..

GÅR ju inte å köra med bakhjulsdrivet när det är snö!! kom hem vid halv tolv inatt och kom inte ens upp för parkerings "backen" så jag väkte paul.. :P stackarn.. jaja höll på länge som faaan och tillslut fick vi in skiten i gästparkeringsrutan. och där står den braaa! tänker INTE ta den till jobbet idag. så jag får väl glida ut 20 minuter tidigare och borsta av jumpyn.. kom väl i säng vid halv ett nångång..
Idag slutar jag halv fem sen är det raka vägen hem och slappa.. =) näe jag har end el att fixa här hemma sen ska jag fixa i ordning till kryssen i morgon med.

Ha en bra dag i skitvädret!!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se