Lördag..

Jaha då var man ledig igen! vilket tuff liv man lever.. ;) Sovit riktigt hårt i natt, kommer inte ihåg va jag drömt för en gångs skull och det är ganska skönt. Vår fredags kväll va RIKTIGT slö!! Paul spelade tv-spel och jag satt med min riktiga man (datorn) ;). från kl 18-23.30 sen gick vi och la oss. De ni va inte illa! =)

idag ska vi ju till Tungelsta för att fira Steven.. kl 13 va det fika och kl 19 öl! =) sen hinner man väl inte göra så mkt mer idag, tänkte handla mat men d får vi ta i morgon i stället. 

Nu är jag super hungrig och kaffesugen! undrar om paul vaknar och gör frukost till mig och jag skriker tillräckligt högt???! FRUUUUUKOOST! helt tyst..... eller, ha ha han vaknade inte!! eller så sket han fullständigt i min frukost! ha ha.  



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se