jäkla familj man har asså!!

det va sista gången jag handlar något till paul och fredrik! skulle handla nått headset med bluetooth som dom skulle ha när dom spelar på nätet me ja råka köpa fel.. Möter upp fredrik vid butiken och han pustar och stönar MEN TAR ÄNDÅ MED SIG DEN HEM FAST JAG SA ATT JAG KUNDE BYTA!! och mitt i virrvarret så glömmer jag vad jag ska handla och kommer hem med en halv middag och möts av en grinig Paul som precis pratat med fredik och hört att jag köpt feeeel grejer!! ahhhhh man blir trött asså!

Tror att paul har liiiite dåligt samvete nu för att han skällde på mig! HA! det ska han ha ;)

hittade lite kläder i farsta iaf =) något positivt.. hahaha.. helt färdig efter den här dagen. Nu ska jag dricka kaffe, klinka på guran, sy upp janse och duscha sen blir det god natt och hej då..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se