home

hade en lugn och skön dag på "jobbet".. vi va på kommunhuset i Tyresö och hade föreläsning om pedagogisk dokumentation.. kände mig helt tom i skallen! :) ha ha tog inte in mkt iaf.. blir lugnt i morgon med! vet inte hur många barn som kommer till min avd? mellan 1 till 3 tror jag! ha ha
Spelade gitarr när jag kom hem en stund.. så jäkla avkopplande :) Kollade lite på kurser nu som startar i vår, vet inte vilken jag ska välja.. vill ju inte börja på nybörjakursen men i fortsättningskursen skulle man tydligen kunna lite noter och barre accord :S Så jag får väl öva gärnet på barreaccorden då.. är så himla svårt bara när man har ganska små händer! fast de ska man väl inte skylla på egentligen.. lär ju finnas fler gitarrspelare med små händer :P

Nu ska jag duscha!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se