här vare dåligt bloggande må ja säga..

fast d e la ingen som bryr sig så mkt va! =) kvällen har varit lugn.. slöat på soffan med datorn och guran som vanligt och paul spelat tv spel som vanligt.. spelar på nätet på det där playstationet med en massa folk.. nu sitter tydligen Fredrik, Vicky, Sebban och annat folk och spelar samtidigt så då går telefonen varm och så är dom i samma lag! hahaha.. glad att jag inte fastnat i det där än... men jag skulle ju vara gryyym! ;)

Onsdag i morgon.. börjar 7.30 så det är dax att dra sig till duschen snart. tänkte bada men det är ju såååå jobbigt att gå upp när man är klar ;) Latmask eller va säger man.

Ha ha!! I morse när jag åkte till jobbet ramlade nummerplåtsskylten av!! hade kört lite VÄL lpngt upp i drivan i går kanske.. måste fixa d snarast så man inte åker på böter.

Peace out babes =)


Postat av: Anonym

jo jag bryr mig..kul å läsa om dig=)

kram

2010-01-13 @ 12:09:41
Postat av: Tess

Tack sötnos!! =)

2010-01-13 @ 21:33:57

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se