god morgon..

vaknade innan klockan ringde idag av att paul stog och surra i telefon... Killarna började med att åka tåg idag eftersom det inte finns några parkeringsplatser vid bygget och jag vet inte hur paul lyckas men han har iaf bestämt att han ska åka fel tåg och blir sen.. OCH DET SKÖNA ÄR!!!: Att när han ringer mig 06.40 så säger han
-"Fan nu missar jag ju morgonjympan"! HA HA jag kan verkligen se synen framför mig där 200 byggisar står och plockar äpplen på mornarna och små skiter..  hahahah..

Ja i dag mår jag lite bättre, huvudverken är borta och handleden mår alldeles utmärkt =) men det lär jag ju råda bot på i kväll.
hoppas att ni frå en bra dag!!






PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se