gitarr..

Har spelat så jag har ont nu.. håller på att lära mig björn rosenströms, Gunilla! den är lite klurig men det går frammåt.. Paul försöker jag lära Bäring nord och Knocking on heavens door ordentligt så att han känner att han kan 2 låtar iaf. Kommer ihåg hur jobbigt det va när man bara kunde en jävla massa intron på låtar.
Vi åkte till tempo i morse och köpte lite mat.. sen har jag tvättat och packat upp allt från fjällen. Får se va vi ska hitta på idag. Fredrik skulle ut med Theo nu på förmiddagen och åka pulka men paul känner sig lite risig och jag har ingen lsut att vara ute i snön idag..
Såg att vårt tak på uteplatsen har gått sönder! snön blev tydligen för tung för den.. Får väl fixa de till våren.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se