Fredag!

Känns som Måndag tycker jag.. skum känsla.. Va riktigt lugnt på jobbet :) fick en liten tupplur när barnen sov! ha ha sååå himla skönt.
Paul va VÄLDIGT klantig och skulle ge sig på elguran och stämma upp den ännu mer än vad jag gjorde häromdagen!! inte bra.. nedersta strängen gick av så nu har han tagit sitt straff och åkt in till musikbörsen för att handla nya strängar ;)
Jag drog i hop en taccos när jag kom hem, åt fiskpinnar på jobbet och det är inte direkt min grej så jag va jätte hungrig.. har fått i mig en kopp kaffe också så allt känns bra :)
I kväll blir det nog bara slapp eftersom vi ska till My och Steven i morgon på kalas :P


Grattis Steven på 25 års dagen!! Och Elvis Presley så klart!!



Se you i mörrn.. :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se