dagarna dom går och går efter varandra...

Måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag.. ha ha! fått den på hjärnan.. och den där om elefanterna som balanserade på nån fucking spindeltråd! det börjar med att man ska syka någon och sen fastnar dom.. only myselfe to blame..
ehh idag har vi flängt runt lite.. Nitty gritty på morgonen som inte hade ett jota.. Fred perry butiken som låg mitt emot hade stängt, typiskt! Sen svängde vi förbi Ammie på en fika som alltid är lika trevligt! Hon berättade att Pauls mormor fyller år idag (som tur va) så vi skickade iväg ett grattis sms :)
Efter det åkte vi till Örby och kastade in alla skidor och snowboards och sen i väg till Farsta där jag köpte en fred perry tröja och paul ett nytt tv spel. Han och Perre hamnar förmodligen på lådan resten av veckan så han tyckte att han förtjänade ett spel..;)
Sen har jag spelat en väldans massa gitarr, hjälpt ola att spela en väldans massa gitarr så nu känns det som att jag har öronkatarr.. :P åhh va jag är fyndig ibland.. :D
Nu blir det väl slapp på soffan resten av kvällen.. Paul spelar call of duty så jag ska väl vara lycklig om jag får en glimt av tv:n i kväll.

Haa de braa... och börja INTE nynna på den här...



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se