baka, baka en liten kaka.....

Det har jag gjort nu!! hahaha fan va patetisk jag är i köket alltså!! Gjorde två ananas pajer och en sockerkaka och det va MISÄR ett tag... Jag började med den där mördegen eller va det heter och kom på att jag bara har en pajform så det blev att springa över till Ola och sussie för att låna en och eftersom dom är kända gottegrisar så kände jag mig tvungen att göra en sockerkaka också.. så nu är dom på g för att äta upp den.. =)

Råkade tappa ett ägg på golvet mitt i allt... hahaha paul undra va jag höll på med när jag garvade hejdlöst.. tänkte bara att d skulle varit kul med web cam på min bakning! hahaha



hmmm.. ser lite ljusa ut va!!??? ähhhhhhh what the fuck!


Postat av: Anonym

hahaha webcam hade vart grymt=)

2010-01-13 @ 20:41:56
Postat av: Tess

Ha ha!! det hade du gillat va ;)

2010-01-13 @ 21:33:29

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se