Är helt sjukt trött..

och ändå så sitter jag och bloggar!!! fan vilket pucko man är.. Paul ligger redan och sover men jag fastnade här som vanligt.. ;) Ola och Sussie gick för en stund sen.. har så mkt att prata om hela tiden så 1 h känns som 10 minuter =)
Fick inte in kupevärmarn i uttaget idag! JAG BLIR LESS! nu har jag kört upp värsta isgatan så det spelar ingen roll hur mkt sats jag tar in på parkeringsplatsen... jag glider ändå tillbaka en halvmeter när jag dragit åt handbromsen.. seriösa problem va!? får gå ut lite tidigare i morgon och skrapa skrället.
Och jag ska INTE glömma pajerna!!! haha det vore sååå typiskt mej.. måste ställa larm på mobilen!!

Sov så gott!!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se