tjeenna

sverige gjorde en bra match i morse tycker jag! =) 3-0 till oss! dan på jobbet gick rätt snabbt.. slutade halv 4 och va hemma halv fem.. va kö från motorvägen ända upp till andra rondellen innan butiken! helt galet! jag fatta ingenting! trodde de skulle va nån krock eller ngt men när jag kom dit så släppte det bara.. ja näe men det va ju skoj!!

käka fläskpannkaka till middag! det är fan fina grejer! =) åt nog liite för mkt eftersom jag va så hungrig så nu har jag ganska ont i magen! :S Nu vill jag bara veta när sverige ska spela sin kvartsfinal match!! onsdag kl 21.00, 01.30, 04.00 eller 06.00.. Absolut bästa är ju kl 21.00 eller kl 04.00 för då frå man sova mest och slipper gå upp mitt i natten! =) Hoppas, hoppas!!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se