så var man magsjuk..

åhhhh va värdelöööst!! tyckte att jag mådde illa i går kväll men jag trodde d var för att jag klämt en halvliter citronsorbe.. vaknade vid tolv och sen har det hållt på tills nu.. fem långa timmar! gick ner och skulle lägga mig på soffan så paul skulle slippa vakna men jag och kudden har bott i badrummet.. faaaaan va jag hatar att spy!! känner mig riktigt uttorkad men jag vågar fan inte dricka nått..

ska ringa jobbet halv 7.. kändes inte som att det va läge att bli sjuk men va fan gör man..
ha en bra dag och va jävligt glada att ni är friska!! this sucks!


Postat av: Gittam

Stackars min lilla ängel! Hoppas du kryar på dig. Kramisar Gittan

2010-02-01 @ 07:36:58
Postat av: Tess

Tack så mycket! =) va gullig du är! Kramar

2010-02-01 @ 09:28:10

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se