pizza koma!

Fick jag nu! jag skulle vara nyttig idag tänkte jag så jag sa till fredrik att köpa en grekisk sallad till mej men jag ångrade mig rätt snabbt och det sluta med att jag åt upp Theos pizza! :P han e sjuk nu plutten så han orkade inte så mycket ändå! Nu blir det kaffe och sen ska vi hemmåt och knäcka bärsen.. sen är det hockey kl 21! =)

ha de braa!!


Postat av: Patrik

5 negerbollar å 2 pizzor å du går ner i vikt..kan du inte tala om för mig hur man gör=)kraaam

nöjd nu:P

2010-02-19 @ 18:12:20
Postat av: Tess

man bara ÄR ;) haha hade jag vetat knepet så hade jag nog varit stenrik nu!! tror du inte? =)

Hahhaha näe d är jag INTE och d vet du!! Kramar

2010-02-20 @ 01:29:52

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se