Onsdag..

åhh.. idag är en sån dag jag heldre skulle dra täcket över huvudet och sova hur länge som helst!! och sen förflytta mig till soffan och sätta på nån bra rulle och bara va! Näe istället ska man ge sig ut i -13 och köra bil i blixthalkan! har volvon idag så vi får väl se hur det går!
Jag va så frusen när jag vaknade att jag va tvungen att duscha.. och eftersom jag duchade innan jag gick och la mej i går så var det INTE meningen att stoppa in huvet under strålen men det gjorde jag, nyvaken och dum i huvet! så jag fick snällt stå och föna skiten.. blev ju varm iaf.

kaffe, kaffe, kaffe, kaffe


Postat av: Patrik

sköönt att onsdagen e avklarad nu iaf=)kram

2010-02-24 @ 17:01:00
Postat av: Tess

Ja visst är det! =) Snart fredag!!

2010-02-24 @ 17:13:04
Postat av: Anonym

ja snart e de fan fredag=)..Härligt!!!

2010-02-24 @ 18:22:11

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se