Lördag!! =)

Fredan va riktigt mysig och skoj!! åt god mat och roberts grymma chokladkaka och drack en massa öööl! =) idag blir det hockey, Djurgårn-Södertälje och biiira så klart! lärkan senare i kväll med My och annat löst folk! ;) My och Steven är så jäkla snälla och kör in mej till globen i eftermiddag!! =) är så sjukt tråkigt och jobbigt att åka komunalt dit.. om tågen och tvärbanan ens går som dom ska! slipper jag ta reda på nu iaf!
ska nog lägga mej på sängen en stund och vila ögonen.. har ju tre timmar på mig! =)


Postat av: Josef

faan va kul att du ska till ollan i kväll! :) vart ska du föra nånstans??

2010-02-27 @ 12:08:34
Postat av: Tess

vet inte hur d blir än.. får se om jag åker från globen direkt till lärkan eller hur jag gör.. hör av dig senare så ser vi! =)

2010-02-27 @ 12:18:28

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se