..

jag har då INTE turen på min sida!! kvartsfinalen e på torsdag kl 6.. hinner se två perioder innan jobbet så får jag väl lyssna på radion i bilen på sista.. sen är semin (som vi KOMMER att komma till) på fredag! =) bliir sååå jäkla braaa!! va en lång dag på jobbet.. hade apt så vi höll på till sju sen tar det ju nästan en timme hem så d känns trist eftersom man snart ska gå och lägga sig.. :S
I morgon ska jag städa hemma och på torsdag blir det maxi och bolaget.. fredag kommer mina underbara jobbarkomisar hit och på lördag blir det förmodligen Djurgårn - Södertälje kl 16.. =)
sen fråga Mysan om jag skulle med till Lärkan på kvällen så man får väl se hur pass fräch man känner sig!

Nu är det skidskytte på tv.. sen blir det baaadkaret! ;)


Postat av: Anonym

De blir nice på fredag=)..vad e lärkan??haha

2010-02-23 @ 21:43:56
Postat av: Tess

Lärkan e Olearys =) du vet här ute i buchen pratar vi så! ;)

2010-02-24 @ 05:59:40

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se