det här känns som den mest deprimerande dagen i mitt liv!

det är bara tomt...


Postat av: Anonym

Tänker på dig...

2010-02-02 @ 08:57:46
Postat av: Gittan

Det låter inte roligt att både vara sjuk och depremerad. Paul och då får hitta på något roligt i kväll. Du kan ju åka hem till mej och träffa farmor och hennes hunder, ha, ha.

Nu ska jag berätta vad lilla Eros har gjort, jo du han har kissat på mina troll och jag blev jättearg. Nu har trollen flyttat in i vårat sovrum.



Tusen kramisar till dej!

Gittan

2010-02-02 @ 10:36:33
Postat av: Anonym

Mitt liv tog slut idag...vill inget annat än att gråta!!

2010-02-02 @ 14:59:09

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se