stackars alla semesterfirare!

och jag är såå lycklig att jag tog tidig semester i år! =) hade fan dom grymmste veckorna!! jag tog ett riktigt mysigt bad med tända ljus och bandit på skön volym, känner mej mycket mjukare i kroppen och har bestämt mej för att åka till jobbet i morgon =) ska jobba 9-17 tror jag.. rätt soft tid! måste bara rota fram regnbrallerna.. ser inte ut att bli sådär soligt i morgon direkt.


bjuder på ett kort från sooliga Gelleråsen!


Postat av: Nattis

Varsegod stumpan, nu hoppas jag det blir en massa massa bloggning för din del ;) Puss!

Postat av: Jessi Fox

det suger verkligen att jag fick sen semester i år! antar att det kommer vara tvärt om nästa sommar också. så typiskt!



haha nä, han är ingen gårdare direkt.. men han är into fotboll om man säger så :)

2010-08-03 @ 22:40:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Paulina

De lät inge kul :( Hoppas de blir helt okej snart!



Jo de är rätt så okej med mig. Jag bor i Linköping nu ;) Sen ett år tillbaka med killen :)



Du och Paul då, bor ni kvar i Vh? Hälsa till Paul förresten! :)

2010-08-03 @ 23:27:59
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se