Sorry för taskig uppdatering!

men jag har haft annat för mej! :P blev bjudna på mumsig kina mat igår i nynäs eftersom vi firade gittan! som fyller år idag egentligen så GRATTIS svärmor!! =)
jobbet sög idag.. fick as ont i ryggen igen och de va så sjukt konstigt väder så de klibbade ju lixom! en bättre dag i morgon blir det!! I hope!

paul sitter bredvid å klinkar på guran nu och måste duscha säger han! -vadå? luktar du illa eller, frågar jag..
jag luktar byggargubbe! hmmm bättre än när jag jobba i fisken iaf! ;-) skönt att slippa duscha 3 gånger per dag! :P

Har precis klämt i mej en kycklingwrap och nu ska jag dricka kaffe och kompa Paul lite! eller försöka rättare sagt :P han säger att jag brukar "ta över" och sluta hjälpa honom efter några minuter eftersom jag kommer in i mitt spel lixom! stackarn... ;-)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se