regn åå regn

så himla lokalt det har varit hela dagen.. vi åkte från Kinna kl 10 i morse och kom hem halv tre, svängde in på biltema och handlade nya bromsar till 940 som ska besiktigas på onsdag men när paul hade skruvat isär så behövdes det inte så det måste vara något annat skumt, får lämna tillbaka dom i morgon på väg hem från jobbet.
jag fick spatt på övervåningen som inte blivit städat på ett tag så jag öste på och efter en timme så var det strålande rent där uppe. tvättat, packat upp allt, ätit middag och druckit kaffe har jag hunnit med också! =) de gäller å vara effektiv.. :P så nu är det enda jag har kvar innan sängen är att sy upp nya jenasen, fixa Ippis däckvärmare till tävlingen i helgen och ett efterlängtat bad.

På lördag är det trialtävling också! banorna är nästan klara nu, bara pila som är kvar.. måste hinna ut någon dag i veckan och ösaaa.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se