purk

va trött jag är! orkar knappt prata.. än mindre laga mat så de gör paul just nu! värre blir det i morgon för då är vi två på runt 20 barn.. kul! verkligen!!
såg att det finns en musikbutik i industriområdet i Tyresö som verkar rätt nice, å jag som åkt in till musikbörsen varje gång det behövs något.. skönt att bara kunna svänga in efter jobbet. måste handla på mej strängar, plektrum, strängband å en massa annat. dom kanske kan värdera min synth också som bara står! kanske till och med köpa den, såg att dom sålde begagnade grejer så man kan ju alltid testa. =)

Det är nu man önskar att man gjorde mer grejer på semestern.. fast de ville man ju inte då.. men nu känns det som en fucking oändlighet tills det är dax igen! så njut ni som har någon kvar!


Postat av: Paulina

Härlig helg :)



Jo min helg har varit rätt så okej. Förutom fredagen med tandläkarbesöket och smärtan efteråt :( Har för övrigt mest tagit de lugnt bara. Har varit rätt så seg och trött.



Hoppas de går bra på jobbet imorgon ;)

Postat av: Paulina

Tack så mycket. Hehe ;)



Håller tummarna för dig på jobbet imorgon! ;)

Hoppas allt är bra för övrigt! :)

2010-08-10 @ 21:51:19
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se